ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ CERN ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ

Το σχολείο μας στις 12/11/2022 – 18/11/2022 ταξίδευσε για δεύτερη χρονιά  στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών της ΓενεύηςCERN.

Την οργάνωση της εκδρομής ανέλαβαν και υλοποίησαν οι καθηγητές του σχολείου μας : Σαλούστρου Ελεάνννα, βιολόγος, Δαβάνου Βασιλική, μαθηματικός – πληροφορικής, Μουτάφης Χρήστος, φιλόλογος και  Φελούκας Χρήστος, φιλόλογος.                                                              Η διαδρομή μας…

45 μαθητές και μαθήτριες  από τις Β΄και Γ΄ τάξεις του λυκείου μας είχαν την μοναδική ευκαιρία να ξεναγηθούν από Έλληνες ερευνητές στους επισκέψιμους χώρους του ερευνητικού κέντρου CERN, όπου και ενημερώθηκαν για τα πειράματα που διενεργούνται σε αυτό, αλλά και τους στόχους του.

Κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής εκδρομής οι μαθητές και οι καθηγητές  πραγματοποίησαν  και άλλες επισκέψεις – περιηγήσεις.

Στο ιστορικό κέντρο του Μιλάνο στην Ιταλία, περπάτησαν στην  Πιάτσα ντελ Ντουόμο, θαύμασαν τον Καθεδρικό Ναό (Duomo di Milano) καθώς επίσης και την Σκάλα του Μιλάνο

Στη Γαλλία έκαναν την βόλτα σου στο ξακουστό  χειμερινό θέρετρο Σαμονί (Chamonix- Mont Blanc) , όπου το 1924 πραγματοποιήθηκαν οι πρώτοι χειμερινοί ολυμπιακοί αγώνες. Εκεί, είχαν την μοναδική ευκαιρία να αντικρύσουν τις χιονισμένες Άλπεις στις πλαγιές του Λευκού Όρους (Mont Blanc).

Η Ανεσί, η κουκλίστικη πόλη βγαλμένη από παραμύθι στη Γαλλία, ήταν η επόμενη στάση της εκδρομής. Σήμερα, αποτελεί έναν αρκετά δημοφιλή τουριστικό προορισμό και δικαίως έχει κερδίσει το προσωνύμιο «η Βενετία των Άλπεων».

Στην πόλη της Γενεύης , εκτός από την ξενάγηση στους χώρους του CERN, οι μαθητές  περπάτησαν στους δρόμους της  με τα εντυπωσιακά κτήρια, θαύμασαν τον επιβλητικό Καθεδρικό Ναό του Αγίου Πέτρου στην παλιά Πόλη και ένιωσαν την  ατμόσφαιρα και τον παλμό μιας πανευρωπαϊκής και πολυπολιτισμικής πόλης.

Η Βέρνη η μεσαιωνική πανέμορφη πόλη της κεντρικής Ελβετίας ήταν ο επόμενος σταθμός.

Ο γεννημένος στη Γερμανία Άλμπερτ Αϊνστάιν ανέπτυξε εδώ τη θεωρία της σχετικότητας όταν δούλευε ως υπάλληλος στο γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας της Βέρνης.

Τέλος, στο δρόμο της επιστροφής οι μαθητές έκαναν βραδινό περίπατο στις  όχθες της λίμνης Κόμο στην Ιταλία που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της εποχής των παγετώνων κοντά στα σύνορα με την Ελβετία.

Η εκδρομή μέσα από τα μάτια των παιδιών:

• Η εκπαιδευτική εκδρομή στο Cern ήταν ένα ταξίδι, γεμάτο εικόνες και αξέχαστες εμπειρίες. Διεύρυνε τους πνευματικούς μου ορίζοντες και μου χάρισε πνευματικά εφόδια και γνώσεις. Κάθε πόλη που επισκεφτήκαμε Μιλάνο-Σαμονί-Γενεύη -Βέρνη- Ανεσί – Κόμο θα μας μείνει αξέχαστη καθώς γνωρίσαμε στοιχεία του πολιτισμού τους. Ήταν συγκλονιστικό να σου δίνεται η ευκαιρία να επισκεφτείς το μεγαλύτερο κέντρο πυρηνικών ερευνών, να ενημερώνεσαι για πειράματα που γίνονται και για τα μυστικά του Big Bang. Ήταν μια εμπειρία που θα μου μείνει αξέχαστη!!!

Παπαναστασοπούλου Ζωή-Αιμιλία – Γ΄Λυκείου.

• Η εκδρομή στο Cern ήταν μία από τις καλύτερες εκδρομές που έχω πάει σε όλη τη σχολική μου διαδρομή. Περάσαμε από τρεις χώρες, είδαμε νέα μέρη, διαφορετικές κουλτούρες και νοοτροπίες. Το όμορφο κλίμα που επικρατούσε ανάμεσα στους μαθητές αλλά και στους καθηγητές βοήθησε στο να ολοκληρωθεί η εκδρομή με επιτυχία και οι μαθητές να αποκτήσουν μοναδικές εμπειρίες για όλη τους τη ζωή!!!

Δεληγιάννη Μαριάννα – Β΄Λυκείου

• Η εκδρομή στο Cern ήταν μια φανταστική εμπειρία. Γνώρισα πολλά παιδιά και ήρθα πιο κοντά σε εκείνα που ήξερα ήδη. Σε όλα τα μέρη που πήγαμε περάσαμε τέλεια. Είδαμε πράγματα που μπορεί να μη μας δωθεί πάλι ευκαιρία να ξαναδούμε. Ήρθαμε σε επαφή με διαφορετικές νοοτροπίες και κουλτούρες, όλες με τα δικά τους όμορφα, ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Αν είχα την ευκαιρία να ξαναπάω, θα πήγαινα χωρίς δεύτερη σκέψη!!!

Αβραμοπούλου Κωνσταντίνα – Β΄ Λυκείου

• Η εκδρομή στο Cern είναι μια από τις καλύτερες εκδρομές και προγράμματα που μπορεί να συμμετάσχει ένα παιδί. Για μένα ήταν μια αξέχαστη εκδρομή, που οι αναμνήσεις της θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στην καρδιά μου. Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε πόλεις διαφορετικών χωρών και να γνωρίσουμε τον πολιτισμό τους και την κουλτούρα τους. Οι αξιολάτρευτοι προορισμοί και η καλή παρέα έκαναν αυτή την εκδρομή φανταστική. Θα την πρότεινα ανεπιφύλαχτα σε όποιον έχει την οικονομική δυνατότητα να την υποστηρίξει.

Βασίλης Κακαβούλας – Β΄Λυκείου

• Η εκδρομή στο CERN, ήταν η καλύτερη που έχω πάει σε όλη μου τη ζωή. Από την πρώτη μέχρι την τελευταία μέρα κάναμε συνεχώς κάτι ενδιαφέρον. Αυτές τις επτά μέρες γνώρισα άτομα τα οποία στο χώρο του σχολείου δεν μιλούσαμε καθόλου και δέθηκα περισσότερο με άτομα τα οποία ήδη ήξερα. Η επίσκεψη στο CERN ήταν μια εξωπραγματική εμπειρία. Μάθαμε για το σύμπαν, για τα δομικά στοιχεία της ύλης, για τις τέσσερις δυνάμεις που κυριαρχούν στον κόσμο και πολλά άλλα ενδιαφέροντα σχετικά με τα υποσωματίδια. Αν με ρωτούσε κάποιος αν θα ξαναπήγαινα σε αυτήν την εκδρομή η απάντηση θα ήταν σίγουρα ΝΑΙ!!!

Ζαμπάτης Θωμάς – Β’ Λυκείου

• Η εκδρομή στο CERN της Ελβετίας ήταν μια φανταστική εμπειρία για μένα. Από την πρώτη έως την τελευταία μέρα έζησα τις καλύτερες ώρες της ζωής μου. Τα τοπία και οι πόλεις με την οργάνωση και την καθαριότητα τους ήταν καθηλωτικές ενώ οι άνθρωποι πολύ φιλόξενοι. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω πολλά παιδιά με τα οποία ανέπτυξα δεσμούς φιλίας. Οι καθηγητές μάς βοηθούσαν και μας συμβούλευαν για την ομαλή πορεία της εκδρομής. Αν με ρωτούσε κάποιος αν θα ξαναπήγαινα στο CERN με το σχολείο ή  και μόνος μου, θα έλεγα αδιαμφησβήτητα  ΝΑΙ!!! Η εκδρομή αυτή θα μου μείνει αξέχαστη έχοντας ως δώρο πολλές ωραίες αναμνήσεις . Ευχαριστώ πολύ τους καθηγητές για αυτή τη μαγευτικά εμπειρία!

Γκοτσόπουλος Ιωάννης -Β΄Λυκείου

Φωτογραφικό υλικό από την όμορφη εκδρομή μας…

« από 5 »

Ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *