Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, η ώρα προσέλευσης των μαθητών/τριών για τη λήψη βιβλίων λόγω των έκτακτων μέτρων είναι 8:15. Ο Αγιασμός θα γίνει 11:00.
Οι μαθητές /τριες θα πρέπει να προσέλθουν χωρίς την φυσική παρουσία των κηδεμόνων-γονέων τους.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική για όλους (μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, επισκέπτες) σύμφωνα με την Δ1α/ΓΠ.οικ.53452/31-8-2020 (ΦΕΚ 3630Β) Υπουργική Απόφαση.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!!
