Το Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022 στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών στην εκδήλωση ¨Πρόσωπα της χρονιάς” και στην κατηγορία “Κοινωνία” βραβεύτηκε η Χριστίνα Τρίχα μαθήτρια της Α’ Λυκείου του σχολείου μας σήμερα, γιατί πέρσι στην Γ’ Γυμνασίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Καρκίνου στα παιδιά, βγήκε δημοσίως, μίλησε για την ασθένειά της και συστρατεύτηκε ως εθελόντρια στο Σύλλογο Γονιών -παιδιών με καρκίνο “Φλόγα”.
Η Χριστίνα, όπως η ίδια εξομολογήθηκε, αναμετρήθηκε με τον πιο αδυσώπητο εχθρό, τον νίκησε και μας έδωσε ένα ισχυρό μάθημα αγάπης για τη ζωή.
Η διευθύντρια και ο σύλλογος Καθηγητών της
εύχονται να είναι πάντα δυνατή, να προοδεύει και να είναι ευτυχισμένη.


